Wethouder Van der Velde maakt kennis met scouting

Wethouder Van der Velde en onze contactambtenaar Isis Veer waren op werkbezoek en maakten kennis met Scouting Hellevoetsluis op een gewone zaterdag met alle speltakken op het fort. Voor hun was het een eerste bezoek. Bij de orca’s waren ze te gast bij de opening en vervolgens nam Lauret hen mee langs de speltakken vanaf de bevers tot aan de wilde vaart. Ondertussen kregen zij uitleg wat we doen bij scouting en welke gedachten er achter zitten. Het bezoek was voor onze bezoekers verrassend. Ze hadden niet verwacht dat het zo bruisde bij scouting. Breed glimlachend liepen we langs alle opkomsten en kwamen ze steeds meer onder de indruk van onze groep. Een compliment aan alle scouts en hun leiding!