Wij doen mee met Kies je sport!

Wij doen mee aan Kies je sport!

Houd jij van buiten spelen, een vuurtje stoken, roeien, samen een spannend spel spelen of bouwen met balken en touw? Kook je graag, of loop je een hike met vrienden? Wil je leren zeilen, lijngestuurd vliegen of kamperen met je vrienden? Bij Scouting kan dat allemaal!

Scouting Hellevoetsluis heeft bevers, welpen, land-, water- en luchtscouts en amfibieën (die doen van alle drie wat). Keuze genoeg dus.

Stichting Push organiseert sport kennismakingscursussen. Daar doen wij graag aan mee! We bieden dit jaar een cursus voor welpen (groep 4, 5 en 6) en een cursus voor scouts (vanaf groep 7 tot 15 jaar) aan. Beide cursussen duren vijf opvolgende opkomsten. De scoutscursus start op 16 maart en de welpencursus op 18 mei. We draaien mee met de verschillende speltakken van Scouting Hellevoetsluis. Zo maak je met heel veel facetten van het scoutingleven kennis en krijg je vast de smaak te pakken!

Inschrijven kan vanaf 18 februari via www.push.nl.