Wij promoten de Sponsorloop!

Woensdag 13 juni 2018 om 14.00 uur

Aanmelden : www.hellevoetsluisbeweegt.nl

Als participant van ‘Lekker Bezig!’ promoot Scouting Hellevoetsluis natuurlijk ook de Sponsorloop – een leuk initiatief om de jeugd van Hellevoetsluis lekker te laten bewegen. Tjerk Hazeveld, voorzitter van Roparunteam Hooymeijer 310, en Henny Bijl van Stichting Anders Spelen, kwamen met het idee om in de Natuurspeeltuin Hellevoetsluis een sponsorloop te organiseren. Tjerk heeft contact opgenomen met Stichting PUSH en gevraagd om samen te werken. Het leek Jeffrey Emor van Sportteam PUSH een leuk en goed initiatief om aan mee te werken, mede vanwege het feit dat in het kader van de Lekker bezig! Hellevoetsluis beweging het idee was opgedaan om de Natuurspeeltuin meer te promoten met de samenwerkingspartners, zodat kinderen in de vrije tijd meer gaan bewegen. Nino Wielaard, stagiair van het Sportteam, heeft de sponsorloop als eindopdracht voor zijn stage toegewezen gekregen. Stichting Anders Spelen organiseert veel activiteiten in de Natuurspeeltuin om kinderen te stimuleren en beheert het gebouw waaruit alle activiteiten gefaciliteerd worden (Wilde Weide Bos). De werkgroep was al snel gevormd en gezamenlijk was besloten om de sponsorloop tijdens de Nationale Buitenspeeldag op woensdagmiddag 13 juni a.s. te organiseren. Bekijk de flyer voor meer informatie.