2021 start online

We zijn weer thuis-op-avontuur! Tot en met 19 januari 2021 zijn er GEEN opkomsten of activiteiten en zijn onze deuren gesloten. Scouting neemt haar verantwoordelijkheid om contacten gedurende de lockdown tot een minimum te beperken. Onze activiteiten passen niet binnen de smalle definitie die de overheid op14 december 2020 in deze lockdown aan sportactiviteiten heeft toegekend.

Vanaf 15 december 2020 is scouting online. De zeeverkenners zijn het nieuwe scoutingjaar op 2 januari gestart met een supergave thuisopdracht: ‘pimp je eigen vlet’. De leidingteams van alle speltakken bekijken de online scoutingactiviteiten en houden de leden op de hoogte.

We kijken er naar uit om in 2021 weer onbelemmerd en volop scouting te gaan beleven. Zodra het weer kan gaan we elkaar regelmatig zien. We houden de laatste ontwikkelingen en maatregelen in de strijd tegen het covid-19 virus in de gaten. Het belangrijkste is: pas goed op jezelf en de mensen om je heen, blijf gezond, hou vol en tot snel!