Alleen Scouting online tot en met 19 januari 2021

Scouting neemt haar verantwoordelijkheid om contacten gedurende de lockdown tot een minimum te beperken. Onze activiteiten passen niet binnen de smalle definitie die de overheid in deze lockdown aan sportactiviteiten heeft toegekend. Daarom zijn er GEEN opkomsten of activiteiten en sluit we onze deuren tot en met 19 januari 2021.

Het betekent dat 2020 zomaar ineens eindigt voor Scouting. Graag hadden we onze leden een leuke, hartelijke en feestelijke afsluiting van het jaar gegeven tijdens de gezellige kerstopkomsten, maar dat gaat helaas niet door.

Gelukkig kijken we terug op een heel bijzonder jaar waarin we ontzettend gave, leuke en mooie scoutingavonturen hebben beleefd. We hebben nieuwe scoutingvrienden ontmoet. Veel was mogelijk binnen de kaders in de strijd tegen het covid-19 virus. Met elkaar hebben we er alles uitgehaald wat er in zat. Het plezier dat onze bevers, welpen, scouts, explorers, roverscouts, stamleden én vrijwilligers beleven aan hun scoutingopkomsten is aanstekelijk.

Er zal door de leidingteams gekeken worden of tijdens deze lockdown toch nog leuke online scoutingactiviteiten mogelijk zijn. Misschien mogen we weer thuis-op-avontuur!

De feestdagen gaan we in kleine kring vieren. We wensen iedereen hele fijne feestdagen en alvast een gelukkig en gezond 2021.

Bestuur Scouting Hellevoetsluis