27 maart: Scout it out!

Scouting Nederland bestaat 100 jaar. Natuurlijk vieren de Hellevoetse Scouts dit ook. Zaterdag 27 zijn we tussen 10.00 en 15.00 uur te vinden in Winkelcentrum Struytse Hoeck voor de Scout it out!
De Scout it out! wordt om 10.00 uur geopend door burgemeester Kleijwegt, op het pleintje bij de fontein hijsen we de vlag en laten we honderd ballonnen op. Daarna zijn er voor de jongere Scouts allerlei spelletjes en zij gaan proberen100 nieuwe scoutingdassen te ontwerpen. De Scouts vanaf groep zeven houden zich bezig met allerlei Scoutingtechnieken, op het plein bij V&D worden met palen en touw bouwwerken gepionierd. Bij het steiger in het Voornskanaal liggen de vletten van de waterscouts en mag iedereen zijn kunsten met het roeien en wrikken vertonen.

Nieuwsgierig? Kom dan zaterdag 27 maart naar Winkelcentrum Struytse Hoeck, de Scouts zijn te vinden op het open gedeelte van het winkelcentrum. De informatiestand staat op het pleintje bij de fontein.