2e Plaats Vrijwillgers aanmoedingsprijs

Een mooie 2e plaats van de Vrijwilligers Aanmoedigingsprijs 2014 !

Zomaar vanuit het niets hoorden we dat we genomineerd waren voor deze prijs. We waren verrast en vereerd. Zondag 7 december was het zover: “wie zou de prijs winnen?” Dat werd uiteindelijk Stichting Anders Spelen. Scouting eindigde op een mooie tweede plaats met zo’n ‘enerzijds/anderzijds’ gevoel. Want hebben onze vrijwilligers enerzijds aanmoediging nodig? Anderzijds verdienen onze vrijwilligers een prijs voor hun enorme inzet. Het heeft ons in ieder geval weer de nodige publiciteit opgeleverd. Nu maar hopen dat nieuwe vrijwilligers zich gaan aanmelden, want we zitten nog steeds te springen om nieuwe leiding! Hoort, zegt het voort, want iedereen gun je het plezier van vrijwilligerswerk bij scouting!