Gestart met overzwemmen

Zaterdag 7 september zijn we weer van start gegaan met het overzwemmen van de oudste bevers, welpen, scouts en explorers naar hun volgende speltak. Daarvoor had Dennis met vele helpende handen ’s ochtends in de stromende regen wederom een fantastisch en uitdagend parcours gebouwd. De weergoden waren ons gunstig, want net toen het overzwemmen begon stopte de regen en scheen de zon over overzwemmen van Scouting Hellevoetsluis. Na een korte opening door voorzitter Lauret riep zij alle overzwemmers op voor het parcours dat aan het einde een zeephelling had – wordt je in ieder geval nat – waar iedereen door de nieuwe speltak verwelkomend werd.

Tijdens het overzwemmen zijn ook explorers overgezwommen naar speltakken waar ze leiding gaan geven! We wensen iedereen heel veel succes en vooral heel veel plezier komend scoutingjaar!

Op onze facebookpagina’s zijn meer foto’s en filmpjes van het overzwemmen te zien.