We gaan starten!

Zaterdag 7 september starten we met het nieuwe scoutingjaar!

We zijn heel benieuwd naar alle avonturen die iedereen deze zomer ongetwijfeld beleefd heeft.

Alle leidingteams zijn al bij elkaar geweest en hebben volop plannen gemaakt voor de eerste opkomsten. Het wordt dan ook een drukke maand. We starten allemaal in de bekende speltak. Maar de tweede opkomst (14 september) gaan de oudsten ‘overzwemmen’ naar de nieuwe speltak. Daarvan heeft iedereen al bericht gekregen. Pas bij de tweede opkomst zal na het overzwemmen de nieuwe samenstelling bij de speltakken aan de slag gaan.

Uitzondering is het waterwerk (orca’s, zeeverkenners en wilde vaart), zij zwemmen op 28 september over.

De speltakleiding zal duidelijk aangeven wat de plannen zijn en houdt de agenda op de website goed in de gaten. Is er wat onduidelijkheid over wel/geen opkomst? Neem dan contact op met de speltakleiding.

We wensen iedereen weer heel veel plezier bij scouting!