HIT “No adventure like it”

alt

Ieder jaar is er HIT – Hikes, Interessekampen en Trappersexpedities – en net als elk jaar met Pasen van vrijdag 18 t/m maandag 21 april.

HIT is een landelijk evenement van Scouting Nederland en vindt plaats op verschillende plekken verspreid door heel Nederland, waar je alleen of samen met scoutingvrienden een leuk, gezellig en leerzaam weekend kunt beleven. Je ontmoet daarbij scouts uit heel Nederland!

Je kunt meedoen in een HIT kamp van jouw interesse. Zo kun je leren koken op een kampvuur, EHBO, basisvaardigheden, zwerf- of happy-hiken, ruiterkampen, een Ghana express en heel veel meer.

Ook leiding en kinderen van Scouting Hellevoetsluis gaan naar de HIT. Dit jaar organiseert van ons (oud)leidingteam Sandor, Hilda, Chris, Femke, Patricia, Melanie en Nerma de HIT ‘Back2Basic’, waarin alle basistechnieken van scouting aan bod komen. Voor het eerst zijn er bij ‘Back2Basic’ ook drie jeugdleden van Scouting Hellevoetsluis aanwezig: Berit en Ellis van de amfibieën en Julia van de Orca’s. Het wordt vast weer een onvergetelijk weekend waar ze met z’n allen naar uitkijken. Deze HIT ‘Back2Basic’ zit al vol, maar wil jij ook naar een HIT?

Zou jij ook graag een keer naar de HIT willen? Dat kan! Neem een kijkje op www.hit.scouting.nl en meld je aan. De inschrijving sluit 23 maart 2014.

Heb je vragen, vraag naar de ervaringen van de hierboven genoemde leiding-deelnemers.