Agenda maart/april 2014

Dit is de algemene agenda. Houd in principe de normale opkomsttijden aan. Hieronder enkele bijzondere opkomsten. Blijf bij en noteer wat van belang is in je agenda!

• 7/8 maart   : onze luchtverkenners gaan een nachtje logeren
  • 8 maart      : start Hart voor Sport-project (loopt 6 weken)
  • 8 maart      : bevers naar de BeverCARNAVALsportdag in Maassluis
  • 8 maart      : welpen van de Voornse Trekkers Horde bezoeken de Landtong
  • 15 maart    : gewone opkomsten
  • 21 maart    : onze NLdoet klus-dag
  • 22 maart    : Scout It Out 2014! op het W.C. De Struytse Hoeck, Hellevoetsluis
  • 29 maart    : de landverkenners gaan op bezoek bij Scoutinggroep de Strandvogels
  • 5 april        : onze bevers & welpen lopen mee met de 63ste Duinenmars
  • 12 april      : omvaarweekend voor onze scouts
  • 19 april      : gewone opkomsten (Paasweekend), welpen Voornse Trekkers Horde zijn vrij
  • 26 april      : GEEN opkomsten (meivakantie), behalve assistentie bij Koningsdag
  • 26/30 april : Scoutingkamp van de welpen Voornse Trekkers Horde!
  • 3 mei         : GEEN opkomsten (meivakantie)
  • 4 mei         : assistentie bij de dodenherdenking (meivakantie)

Kijk op de web-agenda voor meer details en alle andere activiteiten binnen Scouting Hellevoetsluis. De meeste informatie over de opkomsten is te lezen in de eigen (nieuws)brieven van de speltakken, want elke speltak heeft een eigen programma. Informeer bij onduidelijkheden even bij de speltakleiding.