Hart voor Sport gaat weer van start

alt

Vanaf zaterdag 8 maart komen zes kinderen van groep 7 en 8 van  basisscholen stage lopen bij Scouting Hellevoetsluis. Dit project ‘Hart voor Sport’ van Stichting Pusch biedt kinderen de mogelijkheid eens een kijkje te nemen bij een (sport)vereniging. Sinds 2012 doen wij daar aan mee en met succes. Elk jaar hebben we er nieuwe leden bij gekregen.

De zes aangemelde kinderen vormen een eigen groep met hun eigen leiding, namelijk: Suzanne Weerheim, Sebastiaan Vijfhuizen en Mirjam Struijs. Suzanne en Mirjam doen dit nu voor de 3e keer, en met veel plezier. Het HvS-groepje begint 8 maart met een eigen opkomst en gaat daarna elke week op bezoek bij verschillende speltakken in hun leeftijdscategorie en doet actief mee met de opkomsten. Jullie zullen ze vast wel langs zien komen. Geheel in scoutingtraditie hebben ze ook hun eigen das: een mooie rode!