Alle opkomsten en activiteiten afgelast tot 1 juni

Wij volgen de maatregelen die de overheid maandag 23 maart bekend heeft gemaakt in de strijd om verspreiding van het coronavirus onder controle te krijgen.

Er zijn GEEN opkomsten of activiteiten tot 1 juni.

Dit betekent dat de activiteiten die gepland stonden niet doorgaan. We gaan dit jaar in april niet luisteren naar het Sint Joris verhaal en het omvaarweekend op Oosterland gaat niet door. De Regionale Scouting Wedstrijden en het Speciale Orca Weekend ook niet. De bevers gaan in mei niet een-weekendje-weg en onze kennismakingscursus voor Kies je Sport komt ook te vervallen.

Allemaal bijzonder jammer, maar helemaal niet zo belangrijk als de gezondheid van onze leden en vrijwilligers. Die komt op de eerste plaats. Terwijl het stil is rond het fort zijn er gelukkig wel verschillende leuke online-scouting initiatieven waarbij leden uitgedaagd worden om hun scoutingtechnieken thuis te beoefenen. Op facebook kun je meekijken met de resultaten van deze online-scouting bij Scouting Hellevoetsluis.

We houden jullie op de hoogte. Blijft zoveel mogelijk binnen en pas goed op jezelf en de mensen om je heen.