Anna Hoogesteger

Hoi, ik ben Anna (24 jaar)  en ik geef sinds het eind van 2012 leiding bij de Orca’s.

Sinds 2001 loop ik al rond op het Fort rond en na twee jaar Kabouters (nu Shanti Horde) ben ik via de Orca’s, Zeeverkenners en de Wilde Vaart nu dus leiding bij de Orca’s geworden.

In augustus ben ik voor mijn werk (ik ben docente Nederlands op de middelbare school) naar Schiedam verhuisd. Hierdoor zal ik minder aanwezig zijn, maar ik zal zeker nog niet verdwijnen. Daarvoor vind ik scouting nog veel te leuk! Tevens zal ik in de loop van 2017 de teamleiderstaken van Denise gaan overnemen, een nieuwe uitdaging waar ik ontzettend veel zin in heb.

Hobby’s van mij zijn zeilen, lezen, yoga, stijldansen, koken en reizen. Ik vind het ook leuk om foto’s te maken dus mijn camera zal zeker mee gaan op kamp!