Denise Lapré – Teamleidster

Hoi allemaal,

Ik ben Denise (25 jaar) en sinds 2009 geef ik met heel veel plezier leiding aan de Orca’s.

Ik ben zelf begonnen als Kabouter (nu de Shanti Horde) waarna ik naar de Junior Zeeverkenners ging. Dit werd tijdens mijn 2e jaar omgezet naar Orca’s. Hierna ben ik overgezwommen naar de Zeeverkenners waar ik 5 jaar ben gebleven.

Om te gaan studeren ben ik er even tussenuit geweest, maar in 2009 heb ik toch besloten niet zonder Scouting te kunnen en ben ik naast mijn studie, leiding geworden bij de Orca’s.

In 2011 heb ik het teamleiderschap overgenomen van mijn vader, met heel veel plezier en enthousiasme heb ik dit 6 jaar gedaan. Dit teamleiderschap ga ik in de loop van 2017 overdragen aan Anna. Mijn taken rondom de Orca’s zullen wat meer op de achtergrond gaan worden. Ik zal daarom ook minder aanwezig zijn op zaterdagochtend, maar helemaal stoppen met Scouting gaat voorlopig nog niet gebeuren!

Ik woon in Spijkenisse samen met mijn vriend die ook leiding is bij de Scouting in Spijkenisse. Ik werk als Wijkverpleegkundige bij de thuiszorg in Spijkenisse en doe de opleiding tot Wondverpleegkundige.

Mijn hobby’s (naast scouting natuurlijk J) zijn lezen, reizen, bakken, snowboarden, foto’s maken en leuke dingen doen met mijn vriendinnen en mijn vriend.