Is een shirt ‘Scouting Hellevoetsluis’ ook iets voor jou?

altSinds kort is er een nieuw shirt ‘Scouting Hellevoetsluis’ !

We zijn een kleurrijke groep en daarom is er gekozen voor vijf heldere kleuren. De keuze is royaal: T-shirt of polo in alle maten, uni- dames- of kindermodel. Voor ieder wat wils. In de eerste bestelronde zijn 64 shirtjes besteld en afgeleverd : een succes! Nu starten we een 2de bestelronde en kunnen ook leden een shirt bestellen.

Klik hier voor meer informatie over de shirtjes en hoe je kunt bestellen. Maak jouw keuze:

• wil je een T-shirt of een poloshirt?
  • er is een unisex- of damesmodel
  • voor de kinderen zijn er kindershirts (in vier kleuren)
  • wil je geel, oranje, blauw, roze of paars (in de grote maten zijn niet alle kleuren beschikbaar)
  • wil je misschien ook je naam op het shirt (niet voor bevers & welpen)?

De prijs?

• € 12,00   T-shirt
  • € 17,50   polo
  • €   7,50   kindershirt
  • €   3,65   optioneel extra : wanneer je je naam op het shirt wilt hebben (niet voor bevers & welpen)

Deze bestelronde loopt tot 5 juli. Bestellingen + betalingen moeten uiterlijk 5 juli binnen zijn. Dan proberen we vóór het zomerkamp de shirtjes binnen te hebben. Weet je het nog niet of wil je nog even wachten, geen probleem. Bestellen kan altijd, alleen wachten we na deze bestelronde steeds tot we minimaal vijf bestellingen binnen hebben voordat deze de deur uit gaat.

Bestel per mail bij Mirjam of Lauret. Klik hier voor meer informatie.

Ook jij kunt zo’n gaaf shirt met ‘Scouting Hellevoetsluis’ bestellen!