Beverovernachting XL

alt

Onze bevers hebben geschiedenis geschreven. Bevers gaan nog niet op kamp … voor onze jongste scouts is dat nog een beetje te veel gevraagd. Om wel een beetje een idee te krijgen ‘blijven ze een nachtje op het Fort’ slapen, reuze spannend! Deze bevers hebben dat ook gedaan én ze hebben ook een ‘nachtje op Oosterland’ geslapen … in een tent! Dat doen de welpen niet eens. De tenten stonden er al toen ze 21 juni op Oosterland aankwamen. Ze hebben lekker buiten gegeten, spelletjes gedaan en natuurlijk ’s avonds bij het kampvuur broodjes boven het vuur gehouden: wat een scouts!

De nacht in de tent ging prima en de volgende ochtend mochten ze na het ontbijt met een de zeeverkenners Jochem en Roos in de boot naar de overkant … en haalden ijsje.

De beverleiding nam geen halve maatregelen, ze hadden extra hulp gekregen voor de avond en de nacht en natuurlijk zwemvesten voor iedereen voor het boottochtje. Dus bedankt voor jullie enthousiasme en het initiatief Tanja, Marieke, Casper, Danny en de extra hulp van Rob (Mol) en Femke.