Welpen Voornse Trekkers Horde zijn allang terug

alt

We mogen het scoutingkamp van de welpen Voornse Trekkers Horde niet vergeten. Zij zijn als allereerste op kamp gegaan, namelijk in de meivakantie.  Van zaterdag 26 t/m woensdag 30 april hadden ze geluk met het mooie weer tijdens hun bijzonder actieve piratenkamp. ’s Ochtends vroeg begon het al met ochtendgym en ze bleven actief tijdens schatzoeken, een vlaggenroof en het behalen van het piratenexamen. Natuurlijk is iedereen geslaagd.

De jongens en meisjes van de welpen Voornse Trekkers Horde hadden hun rovershol ingericht bij Scouting Jan Willem Friso in Krimpen a/d IJssel. Klik hier voor hun leuke verslag en foto’s.

Hun leiding geniet van een welverdiende vakantie, maar we bedanken hun voor hun enthousiasme! Bedankt Chris, Sandor, Bianca, Melanie, Patricia en Nerma!