Bezoek van Stichting iNZet.

Op zaterdag 20 februari kregen wij bezoek van Stichting iNZet. Deze Stichting zorgt ervoor dat ook kinderen in Kwazulu Natal en Swaziland in Zuid-Afrika net zoveel plezier aan scouting beleven als wij hier!
We hebben met 3 welpengroepen de “Big 5 gameshow” gespeeld. Dit was heel erg leerzaam. Zo zijn we veel te weten gekomen over het dagelijks leven in Afrika. Er waren echte teamtafeltjes met naambordjes en zelfs een echte drukknop voor als je het antwoord wist! Met een goed antwoord konden er wilde dieren verdient worden. Het team met de meeste dieren heeft gewonnen!
Voor Stichting iNZet hebben we een flessenactie gehouden. De opbrengst was aanzienlijk en is dankbaar in ontvangst genomen. Heel goed gedaan allemaal!
Natuurlijk hopen wij Stichting iNZet in de toekomst weer te mogen begroeten! Bedankt voor jullie komst!