Blij met nieuwe leiding

Na de zomer zijn nieuwe vrijwilligers als leiding geïnstalleerd. Zo is Charlotte vorige week geïnstalleerd als nieuwe leiding bij de rowan/sherpa’s (zie foto) en Ruben bij de amfibieën. De komende weken wordt meer leiding geïnstalleerd. Bij de luchtverkenners lopen Renate en Esli zich al warm. Bij de welpen Voornse Trekkers Horde zijn Michelle en Frida nieuw. Xanthe gaat de bevers versterken, waar Shirley met zwangerschapsverlof is. Het jonge team van de orca’s krijgt versterking van Jenske en Cees-Jan. Er lopen verschillende explorers stage met ambities om leiding te gaan geven en zijn er ouders die enthousiast aan het kijken zijn of dat leiding geven wat voor hen is. We wensen iedereen succes en vooral heel veel plezier!