Boodschappen doen voor Scouting Hellevoetsluis

PLUS Trommel sponsort verenigingen in Hellevoetsluis en Scouting Hellevoetsluis doet mee!

Bij elke € 25,- aan boodschappen bij PLUS Trommel krijg je een voucher (bon met barcode) goed voor één sponsorpunt die je kunt sponsoren aan jouw vereniging naar keuze. Wij hopen natuurlijk dat dat Scouting Hellevoetsluis is!

Actieperiode: maandag 2 mei t/m donderdag 7 juli 2016

Het werkt als volgt. PLUS Trommel wil een bijdrage leveren aan lokale verenigingen via deze speciale sponsoractie. PLUS klanten ontvangen bij besteding van € 25 aan boodschappen voucher goed voor één PLUS sponsorpunt. Via de speciale actiekast achter de kassa’s schenk je vervolgens het PLUS sponsorpunten aan: natuurlijk Scouting Hellevoetsluis. Bekijk ook de actiefolder.

Hoe meer sponsorpunten wij verzamelen, hoe meer euro’s wij uiteindelijk gaan ontvangen! Aan het einde van de sponsoractie wordt op basis van de toegekende sponsorpunten het beschikbare sponsorbedrag (dat is € 10.000,-) verdeeld over de deelnemende verenigingen. Kortom, jij bepaalt ook een beetje of wij veel sponsorpunten – en dus veel euro’s – ontvangen van PLUS.

Succes en alvast bedankt !