Dank je wel …

scoutingvrienden en vriendinnen, voor al het werk dat jullie het afgelopen jaar weer verzet hebben: voor de leuke opkomsten, de geweldige evenementen, de fantastische kampen, de goede samenwerking, het plezier wat jullie onze leden bezorgd hebben, de gezelligheid, de lekkere kopjes koffie en broodjes hamburger, de ondersteuning bij het spel en de evenementen, het voorraadbeheer, alle klusjes die steeds weer opgeknapt worden, het delen van lief en leed, de zorg voor elkaar etc., etc. … Geweldig dat iedereen weer zijn/haar steentje bijgedragen heeft om van 2015 een geweldig scoutingjaar te maken!

ouders, voor jullie hulp het afgelopen jaar: we zijn zo blij dat jullie regelmatig met en voor ons wilden rijden, voor hulp bij de opkomsten, bij de kampen, bij evenementen, bij het schoonhouden en -maken van het fort en ons onderkomen op Oosterland, voor het invallen vanuit het ‘uitzendbureau’, of gewoon voor dat paar extra handen, omdat je zag dat er ‘werk aan de winkel was’! Echt geweldig! En weet je: die hulp ontlast en maakt dingen mogelijk. Die hulp ervaren we ook als een cadeautje, een schouderklopje en daarmee een extra stimulans om door te gaan met ons werk voor scouting!

leden, voor jullie trouwe aanwezigheid, de leuke en leerzame momenten (ook voor  ons) en de lol die we met elkaar gehad hebben. Wat zijn we blij met jullie … want zonder leden … geen scouting … daar moeten wij niet aan denken J.

We zijn alweer aan het einde gekomen van 2015. Een druk en kleurrijk jaar ligt achter ons. Een even vol en veelzijdig jaar staat weer voor de deur. We hebben met elkaar geëvalueerd hoe het gaat met onze vereniging. Wij zijn heel blij dat zoveel leden, ouders en leiding daar hun steentje aan bij gedragen hebben. Dank voor alle complimenten en nog meer dank voor alles waarvan we kunnen leren! Dat gaan we zeker doen. De eerste plannen zijn al gemaakt. We gaan er in januari met frisse moed en vol energie mee van start. Maar eerst gaan we genieten van de feestdagen!

Langs deze weg wensen we als bestuur jullie hele goede en gezellige feestdagen toe: geniet van de kerstdagen, maak er een mooie jaarwisseling van en begin het jaar met een frisse Nieuwjaarsduik!

Weet je van harte welkom op onze Nieuwjaarsborrel op 9 januari 2016. Aanvang 16.00 uur! Wij hopen samen met jou daar een toast uit te brengen om het nieuwe jaar!

Met vriendelijke groet,

Jantien Fröling