Een test nieuwsbrief

Beste mensen,

De nieuwe nieuwsbrief is af en Lauret is al hard aan het schrijven voor de echte eerste nieuwe nieuwsbrief. Voordat wij de verzending aan 521 personen in gang zetten willen we natuurlijk weten of dit allemaal wel goed gaat. Vandaar dat jij deze proef nieuwsbrief ontvangt. Het is puur een test of alles (technisch) werkt.

Als je deze nieuwbrief ontvangt wil je die dan zsm terugsturen naar: tjerk@scoutinghellevoetsluis.nl? Je kunt dit doen door in je mailprogramma op antwoorden/reply te drukken. Sommige mensen ontvangen de nieuwsbrief op meerdere emailadressen omdat ik graag op zoveel mogelijk emailadressen wil testen. Het is de bedoeling dat je ze allemaal terugstuurt. Dus ontvang je twee nieuwsbrieven op verschillende adressen, dan verstuur je ze ook weer vanaf die adressen retour.

Bijvoorbaat dank!

Tjerk