De Grote fortschoonmaak

Vier keer per jaar wordt het fort écht goed schoongemaakt. Daarvoor vragen we ouders één keer per jaar mee te helpen. Een belangrijke investering in een fris clubhuis waar we met z’n allen gebruik van maken. Elke week wordt door een speltak de gangen en de trap in het fort aangeveegd en de toiletten schoon gemaakt, maar af en toe moet het even met wat meer aandacht.

Voor de start van het nieuwe scoutingjaar zijn de ouders van de welpen Voornse Trekkers Horde en de Landverkenners aan de beurt.

Noteer vrijdag 31 augustus. Om 19.30 verzamelen op het fort en om 21.30 uur is het klaar of zoveel eerder als we met meer mensen zijn. We rekenen erop dat ouders met velen komen, want velen handen maken licht werk. Als er vragen zijn, graag contact opnemen met bram@scoutinghellevoetsluis.nl.

Alvast enorm bedankt!