Dodenherdenking

Dodenherdenking Hellevoetsluis

Kom op 4 mei om 19:45 naar de Dorpstraat in Nieuwenhoorn (in Scout-Fit).

Zoals elk jaar heeft de burgemeester van Hellevoetsluis aan ons gevraagd om mee te werken de dodenherdenking.

Om 19.00 begint de herdenkingsdienst in de Kerk aan de Dorpstraat in Nieuwenhoorn. Bij deze herdenkingsdienst is Scouting aanwezig. Na de herdenkingsdienst, rond 19.45, wordt een stoet worden geformeerd. Vannaf de kerk lopen we naar het herdenkingsmonument aan de Rijksstraatweg. Scouts dragen de krans naar het monument en leiden de stoet. Bij het monument dragen leerlingen van verschillende scholen nog gedichten voor. Om 20.00 wordt twee minuten stilte gehouden. Daarna volgt de kranslegging. De medewerking van Scouting wordt zeer gewaardeerd. Jouw komst ook! Welpen kunnen ook meedoen (onder begeleiding van ouders/verzorgers) en aansluiten bij de stoet die om ongeveer 19.45 vertrekt naar het herdenkingsmonument op de Rijksstraatweg in Nieuwenhoorn.

Ben je een Scout en wil jij de krans dragen? Meldt dit dan bij de leiding van  je speltak