Doneer digitaal bij ons voor Jantje Beton!

We zijn er trots op dat we mogen collecteren voor Jantje Beton! Al jarenlang bellen onze scouts graag bij de inwoners van Hellevoetsluis aan met de collectebus van Jantje Beton. Maar dit jaar zijn we door corona gedwongen om digitaal geld in te zamelen. Een uitdaging!

Net als Jantje Beton zetten wij ons graag in voor meer en fijne speelruimte en meer speelkansen voor kinderen en jongeren, ook in Hellevoetsluis. Ontzettend belangrijk. Juist nu! In deze tijden met alle coronamaatregelen snakken kinderen en jongeren ernaar om dagelijks te kunnen spelen en bewegen! Elk jaar is de helft van het opgehaalde geld voor de speltakken die mee doen, de andere helft is voor Jantje Beton. De speltakken besteden het geld rechtstreeks aan nieuw spelmateriaal of bijzondere kampactiviteiten.

Doneer hieronder digitaal bij één van onze speltakken en steun Jantje Beton én de speltak van uw keuze!

Doneer via de collectebus van de Bevers en steun onze jongste speltak en Jantje Beton!

Doneer via de collectebus van de Welpen Dahinda Horde en steun onze waterwelpen én Jantje Beton!

Doneer via de collectebus van de Welpen Shanti Horde en steun onze stoere meiden én Jantje Beton!

Doneer via de collectebus van de Welpen Voornse Trekkers Horde en steun onze stoere jongens & meiden én Jantje Beton!

Doneer via de collectebus van de Amfibieën en steun onze veelzijdige scouts én Jantje Beton!

Doneer via de collectebus van de Landverkenners en steun onze oer-scouts én Jantje Beton!

Doneer via de collectebus van de Luchtverkenners en steun onze vliegende scouts én Jantje Beton!

Doneer via de collectebus van de Orca’s en steun onze jongste waterscouts én Jantje Beton!

Doneer via de collectebus van de Zeeverkenners en steun onze varende scouts én Jantje Beton!

Doneer via de collectebus van de Rowan Sherpa’s en steun onze rondtrekkende explorers én Jantje Beton!

Dank u wel voor uw steun!