Een geslaagd jota-joti 2016 dankzij …

Jota-joti was niet mogelijk zonder de tomeloze inzet van de vele vrijwilligers van Scouting Hellevoetsluis. Wel even een speciale vermelding voor het organiserend team van dit jaar onder leiding van Linda, Eric en Lennard.

De zendamateurs EZHE voor het beschikbaar stellen van materialen en de inzet van de zenders: Bjorn, Piet, Jan,  Ronald, Arno en Maarten. Geweldig!

Een hartelijk dank je wel aan Ingrid voor de fantastische verzorging van de inwendige mens en Nancy voor de beroemde Candyshop. Niet te vergeten het barteam, de leidingteams, mensen van het uitzendbureau enzevoort, enzevoort.

Als laatste een speciaal woord van dank aan firma Peinemann voor het beschikbaar stellen van de hoogwerker!

Enorm bedankt allemaal !