Een koninklijke onderscheiding voor Bram Kap

Dinsdag 26 april is Bram benoemd tot ridder in de Orde van Oranje Nassau en kreeg het ridderspeltje opgespeld door burgemeester Junius. Hij heeft de onderscheiding gekregen voor zijn grote betrokkenheid bij heel veel organisaties, waaronder Scouting Hellevoetsluis.
Met een warm hart hebben we namens Scouting Hellevoetsluis een lange aanbevelingsbrief geschreven waarom hij een koninklijke onderscheiding verdient voor alles wat hij voor ons heeft gedaan, nog steeds doet en hopelijk nog lang voor ons zal doen. Sinds 1974 loopt hij al rond bij Scouting Hellevoetsluis en hij heeft in de loop der jaren heel veel voor onze groep gerealiseerd. Nu is hij voorzitter van Stichting Scouting Hellevoetsluis Fort en zorgt er voor dat we met veel plezier in het Fort zitten. Hij is ook voorzitter van de groep geweest en heeft mooie dingen voor ons gerealiseerd. Zijn warme scoutinghart toont grote betrokkenheid, nog steeds wanneer hij op het Fort is en een oogje in het zeil houdt en ondertussen geniet.

De onderscheiding heeft hij ook gekregen voor zijn inzet en betrokkenheid bij Stichting Verdedigingswerken, Jantje Beton, Sam’s Kledingactie. Ook daar zet hij zich met hart en ziel in zoals we hem bij Scouting ook kennen.

Het is een prachtige waardering die hem van harte gegund is.

Bedankt Bram en VAN HARTE GEFELICITEERD met je lintje!