Een mooie Nieuwjaarsduik 2019

De Nieuwjaarsduik 2019 was bijzonder leuk. De circa. 106 enthousiaste deelnemers hadden er zin en stonden te swingen tijdens de opzwepende warming-up verzorgd door Sara Sakinah van Lets go sport. Burgemeester Junius knipte het startlint om 12 uur door waarop de deelnemers het water van het Haringvliet instormden. Het was een prachtig gezicht … de vrolijke ‘Nieuwjaarduikers’ die gillend en brullend in het water stonden. De sfeer was weer heel gezellig en de warme erwtensoep ging er na afloop goed in. Elk jaar is dit een mooie start van het nieuwe jaar.

Deze duik is mede mogelijk met dank aan de vrijwilligers van Scouting Hellevoetsluis en de Reddingsbrigade, Cape Helius, Gemeente Hellevoetsluis en Sara Sakinah. Burgemeester Junius heeft verschillende prijzen uitgereikt: voor de duiker die het eerst het water in rende (een detox boek + een gratis yoga les bij Sara), een ontbijt-voor-twee bij Cape Helius voor de 100ste inschrijving en de best geklede duikers – twee ‘dames’ van Bay Watch –  kregen het ontbijt-voor-vier bij Cape Helius. De duiker met het mooiste verhaal krijgt het boek van lifestylcoach Sandra de Jager.

Enorm bedankt allemaal, het was weer ontzettend leuk om te doen en een mooie start van 2019!

Er zijn twee leuke filmpjes van de Nieuwjaarsduik 2019 gemaakt die op youtube te bekijken zijn: