Energie besparen

Als grote Scoutinggroep gebruiken wij energie, eigenlijk gebruiken we veel energie. Energie wordt steeds schaarser en dus zullen we daar bewust mee om moeten gaan. Daarnaast wordt energie steeds duurder.

Voldoende redenen om hier aandacht aan te besteden. Daarom hebben we als groep besloten om te kijken of er een energiewerkgroep kan komen die het energiegebruik gaat bekijken en met voorstellen komt om zuiniger om te gaan met energie.

Daarom zoeken we mensen die dit als een project willen oppakken. Het voordeel van een project is dat het een begin heeft, maar ook een einde. Dit betekent dus dat als de klus geklaard is het project ook kan stoppen. Het project is klaar als de voorstellen voor bezuinigingen zijn aangeboden aan de groep. Omdat het vrijwillig kader van onze groep er in eerste instantie voor de kinderen is, willen we vragen aan ouders of andere belangstellenden die affiniteit met energiebesparing hebben en het leuk vinden onze groep een handje te helpen of zij ons hiermee willen helpen.

Bent u zo iemand, of kent u zo’n persoon dan horen we dat graag. Meer informatie kunt u krijgen bij Bram Kap stichtingsvoorzitter van onze groep.