Enthousiaste deelnemers Hart & Sport

Vandaag was het alweer de tweede keer dat de deelnemers aan Hart & Sport voor welpen bij ons op bezoek waren. Ze draaiden mee met de welpen van de Rimboe Horde en hebben heerlijk in en rond het fort meegedaan aan scoutingspellen. Hart & Sport is een initiatief van PUSH waarbij basisschoolkinderen worden uitgenodigd om een keer een kleine cursus te volgen bij verenigingen in Hellevoetsluis. Dat kan dus ook bij Scouting Hellevoetsluis. Dit jaar hebben we twee groepen die mee doen. Eén in de leeftijd van scouts en één in de leeftijd van welpen. De Hart & Sport voor scouts is al geweest en nu zijn de Hart & Sport welpen op bezoek. Zij vormen voor een eigen groepje met Jorne en Henriëtte als hun eigen leiding en een eigen – rode – das. Vijf keer draaien ze mee en krijgen ze de kans om bij onze drie welpen hordes mee te draaien en twee keer gewoon zelf een eigen opkomst te hebben. We wensen hun heel veel plezier, maar dat zal vast wel goed komen!