Strakjes overzwemmen

Nog enkele weken en dan is het al zomervakantie. Hoogste tijd voor de oudste bevers, welpen en scouts om te gaan kiezen naar welke speltak ze na de zomervakantie willen overzwemmen. Tijdens kijkdagen gaan de oudste kinderen daarom een keertje meedraaien met de speltakken waaruit ze kunnen kiezen. Dit jaar zijn kinderen van de wachtlijst die daarvoor in aanmerking komen ook ingedeeld voor de kijkdagen. Heel leuk en best wel spannend soms.

De organisatie van de kijkdagen is een puzzel die Angelique van de ledenadministratie samen met de speltakleiding weer mooi heeft gelegd. De kinderen geven uiterlijk 23 juni hun twee keuzes op bij de ledenadministratie waarna Angelique samen met de speltakleiding gaat kijken waar iedereen ingedeeld wordt. Voor de zomer is dan bekend waar je op 1 september naar gaat overzwemmen.