Geen scouting tot en met 9 februari 2021

De periode dat er GEEN live opkomsten of activiteiten worden georganiseerd wordt verlengd tot en met 9 februari 2021.

We volgen daarmee de scoutingrichtlijnen naar aanleiding van de persconferentie van 12 januari jl. In de strijd tegen het covid-19 virus zullen wij elkaar daarom tot die tijd niet zien bij Scouting.

2021 Zijn we al gestart met alleen de mogelijkheid tot online opkomsten en daar gaan we voorlopig mee door. Dus voorlopig ontmoet je jouw onze scoutingvrienden alleen via de chat, app, teams, in de mail of misschien even bellen? Jouw leidingteam houd je op de hoogte van plannen voor onlineopkomsten.

Zodra het kan zien we elkaar weer bij Scouting, gezellig op het fort. Pas goed op jezelf en de mensen om je heen. Blijf gezond en hopelijk tot snel.

Hellevoetsluis, 13 januari 2021

Bestuur Scouting Hellevoetsluis