Nieuwe leden zijn altijd welkom

Natuurlijk zijn nieuwe leden altijd welkom, vooral scouts!

Bij de bevers en welpen is het op dit moment best wel druk, maar bij de scouts kunnen nieuwe leden meteen aansluiten. In de leeftijd van 10 t/m 15 jaar is er van alles te beleven bij Scouting Hellevoetsluis. De keuze tussen landverkenners, luchtverkenners, amfibieën en orca’s & zeeverkenners maakt het niet makkelijk, want het is allemaal ontzettend gaaf. Is pionieren en vuurmaken als geen ander iets voor jou? Heeft vliegen jouw belangstelling? Vind je het allemaal heel gaaf? Of zit je gewoon het liefst in een boot op het water? Kom kijken waar jouw talent ligt en wat jij het leukste vindt. Heb je belangstelling om een keer mee te doen? Of ken je iemand waarvan je denkt dat die scouting leuk vindt? Mail Anneke van de ledenadministratie administratie@scoutinghellevoetsluis.nl en maak een afspraak om een keertje mee te doen!