Grote vraag naar nieuwe leiding!

Elke week stappen kinderen binnen die lid willen worden van scouting. Bij de scouts kan dat meteen. Alleen bij de jongste speltakken – de bevers en welpen – lukt dat niet meteen omdat we een wachtlijst hebben. Wanneer we nieuwe bever- en welpenleiding hebben, kunnen we hier ook weer meer kinderen uitnodigen lid te worden.

Ontdek hoe leuk het is om leiding te geven bij scouting!

Het is niet alleen het scoutingspel dat je leert kennen met alle vaardigheden die daarbij komen kijken, maar je ontdekt ook hoe leuk het is om elke week met elkaar een opkomst te organiseren. Je hoeft geen scoutingachtergrond te hebben om leiding te komen geven, die achtergrond bieden wij je aan.

Op dit moment is er hele grote vraag naar nieuwe welpenleiding. Eén welpenhorde – Welpen Rimboe Horde – draait onderbezet en zijn we hard op zoek naar nieuwe leiding.

Is het iets voor jou? Weet je iemand van wie je denkt dat die het leuk zou vinden?

Stap dan een keer binnen in Fort Haerlem waar we welke zaterdagochtend te vinden zijn of stuur een mail naar info@scoutinghellevoetsluis.nl en we maken snel een afspraak.