Hallo, ik ben Bianca Burger

title

Vertel eens wat meer over jezelf … Ik ben moeder van drie dochters die allemaal lid zijn van Scouting Hellevoetsluis.

Wat doe je binnen Scouting Hellevoetsluis?  Ik geef leiding bij de welpen Voornse Trekkers Horde.

Wat zijn je talenten/ vaardigheden/ kennis? Ik heb weinig scouting ervaring. Ik ben gediplomeerd activiteitenbegeleidster en ben werkzaam geweest in de verstandelijk gehandicaptenzorg en op een kinderdagverblijf.

Waarom ben je bij ons vrijwilliger? Ik heb scouting altijd erg leuk gevonden. Vroeger heb ik meegeholpen bij een vriendin bij de kabouters (met kampen bijvoorbeeld). Nu met drie dochters op scouting vond ik het een goede gelegenheid om ook mee te doen.

Wat zijn jouw positieve ervaringen? Het is een leuke vrijetijdsbesteding. Ook kan ik mijn begeleidende ervaring benutten en op peil houden.

Hoe lang ben je al vrijwilliger bij ons? Een half jaartje.

En wat krijg je er voor terug? Ervaring met scouting. Samenwerking met collega vrijwilligers. Samen een plezierige en nuttige tijdsbesteding bieden voor onze welpen.

Wat vind jij het mooiste aan onze vereniging? De saamhorigheid en samenwerking. Samen staan we voor Scouting Hellevoetsluis.