Hallo, ik ben Eric Rotier

title

Vertel eens wat meer over jezelf … Ik ben getrouwd en heb geen kinderen. Ik werk in de IT en ben 28 jaar oud.

Wat doe je binnen Scouting Hellevoetsluis?  Ik ben leiding bij de landverkenners en lid van de veiligheidscommissie.

Wat zijn je talenten/ vaardigheden/ kennis? Inmiddels ben ik 10 jaar leiding. Mijn vaardigheden zijn knopen, kaart en kompas. In de IT heb ik ervaring met Windows, servers, Citrix en XenApp.

Waarom ben je bij ons vrijwilliger? Om deel te nemen aan de maatschappij en de kinderen een leuke en leerzame tijd te gunnen. Daarnaast ook het persoonlijke, sociale contact en gezondheid.

Wat zijn jouw positieve ervaringen? Plezier met andere leiding, gezellige ouders en enthousiaste kinderen.

Hoe lang ben je al vrijwilliger bij ons? Ongeveer 10 jaar. Van mijn 17e tot en met 24e bij de kabouters (nu welpen shanti horde) en nu vier jaar bij de landverkenners.

Wat vind jij het mooiste aan onze vereniging? De grote van de vereniging en wat we doen aan de toekomst van de kids: “the most awesome adults of the future”.