Hallo Scouting Hellevoetsluis,

Wij zijn het Specsavers Hellevoetsluis-team. Met zes man personeel werken wij op de Struytse Hoeck 71 van maandag t/m zaterdag. Specsavers kiest elk jaar een lokaal goed doel en Specsavers International een landelijk goed doel om geld voor te sparen en hiermee het goede doel in financieel opzicht te steunen.

Dit jaar hebben als lokaal goed doel Scouting Hellevoetsluis.

In onze winkel staan twee spaarpotten (zie foto) en onze klanten mogen per verkochte bril een groen muntje in één van de twee spaarpotten doen. Deze muntjes staan symbolisch voor een bedrag. Dus hoe meer brillen er worden verkocht, hoe meer muntjes er in de spaarpotten gaan en hoe hoger het bedrag zal zijn wat wordt gespaard. Het gespaarde bedrag wordt begin van het nieuwe jaar op een mooie cheque gezet en overhandigd.

Wij van Team Hellevoetsluis vinden het ontzettend leuk jullie Scoutinggroep te mogen steunen en hopen hiermee een leuke samenwerking te hebben.

Voor vragen zijn wij bereikbaar op 0181 326 231 of winkel.hellevoetsluis@st.nl.specsavers.com