Het hoogtepunt: op kamp

Het hoogtepunt van het scoutingjaar … op kamp !

In de meivakantie zijn de welpen van de Voornse Trekkers Horde al op kamp geweest en hebben de spits afgebeten. De bevers gaan natuurlijk nog niet op kamp, maar zij hebben hun eerste kampmoment in de tent op Oosterland ook achter zich.

Dit weekend gaan alle andere speltakken op kamp. Scouts van Scouting Hellevoetsluis verspreiden zich over Nederland, Belgie en Duitsland, met de fiets, de trein, de boot of met de auto. Ouders zijn druk in de weer met hun halen en brengen. Leiding heeft hele draaiboeken opgesteld met het programma, plannen zijn gemaakt, boodschappen gedaan en het inpakken is in volle gang.

Heel veel plezier en een goede thuiskomst.  We zijn benieuwd naar hun verhalen over meegemaakte avonturen.