Het nieuwe jaar is goed begonnen!

Heerlijk om na twee weken elkaar weer te treffen in en rond Fort Haerlem. Landverkenners gingen meteen vuur maken en alle anderen hadden ook weer een leuke opkomst.

Na de opkomst kregen alle vrijwilligers een Nieuwjaarslunch aangeboden die weer uitstekend verzorgd was door Linda, Ria, Mirjam en iedereen die verder heeft meegeholpen, zoals enkele wildevaarders. Met 53 aanwezige vrijwilligers was het een gezellige boel … en de speech van de nieuwe voorzitter Lauret werd welwillend aangehoord waarin een afscheid van vrijwilligers maar gelukkig ook een welkom aan nieuwe vrijwilligers.

Het dankjewel-presentje voor alle vrijwilligers werd enthousiast ontvangen: een bottleclip, heel handig om een flesje bijvoorbeeld aan je broek te bevestigen. Met dank aan PLUS Trommel die flesjes water heeft gesponsord die als demo aan de bottleclip waren gehangen.