iScout17 was super

Dit jaar pakken we het anders aan.” Zo gezegd, zo gedaan. Dit jaar helpen leden van stam+t de explorers bij de Wereldreis tijdens iScout17.

Met ca. 40 mensen stonden we zaterdag 4 maart om 19.00 uur af te tellen voor de start van iScout. Verdeeld over 3 teams: het doe-team volbracht op creatieve wijze lastige opdrachten, het reisteam zat achter de laptops lastige locaties in kaart te brengen en het 1 team moest een Shirley Temple cocktail maken. Op onze facebook pagina staan wat filmpjes en foto’s.

Het was was geweldig. Enthousiast – en soms fanatiek – zijn veel opdrachten volbracht. We hadden er een goed gevoel aan overgehouden. De uitslag was al snel bekend, van de 381 deelnemende teams is Scouting Hellevoetsluis op een gedeelde 185ste plaats geëindigd. Ai, we dachten dat we hoger waren geëindigd … volgend jaar weer?

Met dank aan de prima voorbereidingen door het organisatieteam.

Lees meer op iScout.

(foto: de opdracht luidde om de vlag op z’n kop te hijsen)