Succesvol Jantje Beton

Elk jaar collecteren de welpen en scouts enthousiast voor Jantje Beton en helpen we deze organisatie met hun doel dat “Vrij buitenspelen en bewegen essentieel is voor een gezonde ontwikkeling van kinderen … en dat Jantje op komt voor het recht van alle kinderen in Nederland om dagelijks vrij en avontuurlijk buiten te spelen en bewegen mogelijk te maken.”, zoals dat op de website van www.jantjebeton.nl wordt uitgelegd.

Dit jaar hebben we € 4.380,00 opgehaald. Minder dan vorig jaar, maar nog steeds ruim de moeite waard. Elke speltak krijgt de helft van het door hun opgehaalde geld en zij kunnen dat weer goed gebruiken voor leuke activiteiten of materialen voor scouting!

Complimenten aan de leden voor het collecteren, aan de leiding voor de begeleiding, aan Bram voor de organisatie en aan Ralph, Ria en Gerard voor het tellen.

Bedankt !