Jaarverslag 2015

Elk jaar kunnen we terugkijken op bruisende activiteiten. Bij het schrijven van het jaarverslag valt het altijd weer op hoeveel leuke activiteiten we elk jaar doen en dat er elk jaar wel weer iets bijzonders gebeurt. Al die leuke activiteiten worden door de vele vrijwilligers georganiseerd, het blijft indruk maken. Dat enthousiasme is aanstekelijk!

In het jaarverslag kijken we ook altijd even naar wat vaste gegevens. Met name de ontwikkeling van onze Scoutinggroep. Ook in 2015 hebben we het goed gedaan, alhoewel aan het eind een lichte daling in ledenaantal zichtbaar is. We gaan na wat daar de oorzaak van is. Gelukkig kunnen we melden dat er sinds 1 januari ook weer nieuwe leden bij zijn gekomen. Het betekent wel dat we veel aandacht hebben voor ledenwerving. Het Jaarverslag 2015 is meegestuurd met de nieuwsbrief om even door te bladeren.