Scout It Out = succes!

Afgelopen zaterdag heeft Scouting Hellevoetsluis laten zien hoe leuk scouting is!

Van 10 tot 3 uur bruiste Winkelcentrum Struytse Hoeck van alle scoutingactiviteiten. Verspreid door het winkelcentrum waren diverse posten opgezet, zoals roeien, broodjes bakken, speurtocht, spijkerbroek hangen en heel veel meer. De bevers, welpen en scouts renden rond, deden uitdagende spelletjes en kregen lastige opdrachten waar ze het publiek en de winkeliers soms bij betrokken. Op het lage plein is weer prachtig pionierwerk verricht en een familieschommel gebouwd waaraan heel veel kinderen plezier beleefden.

Deze dag was alleen maar mogelijk dankzij de inzet van het enthousiaste leidingteam, de vele vrijwilligers en ouders die meegeholpen hebben. We willen ook graag bedanken: de winkeliersvereniging De Struytse Hoeck voor het faciliteren van de locatie,  Slijterij La Bouteille voor het verse water, Ocean en de Hema voor het gebruik van de toiletten en Plus Trommel voor het lekkere fruit.

Bekijk de foto’s voor een kleine impressie van Scout It Out 2016!