Jaarverslag 2016

Bij het opstellen van ons jaarverslag valt het altijd weer op dat het bruist in onze groep. De wekelijkse opkomsten zijn vaak bijzonder en dan komen daar nog bijzondere opkomsten bij. Soms jaarlijks terugkerende activiteiten en soms een eenmalig mooi evenement. Dit alles is alleen maar mogelijk dankzij de vele vrijwilligers die enthousiast hier hun tijd en kennis en kunde voor inzetten.

Ook worden in het jaarverslag enkele feiten op een rijtje gezet en is het goed om te kijken hoe we er voor staan. En we staan er goed voor! We kunnen dat vasthouden wanneer we actief op zoek blijven naar nog meer nieuwe leiding. Niet alleen goed om ledengroei te realiseren, maar halen we met nieuwe leiding nieuwe ideeën en inzichten binnen.

Het jaarverslag is een dank je wel aan alle leden en vrijwilligers van Scouting Hellevoetsluis!