Leuke groep bij Hart & Sport

Op 11 maart startte de eerste Hart & Sport cursus Scouting met acht kinderen in de leeftijd van onze scouts. Ze vormen een eigen groep met scouting-leiding. Hingen ze vorige week nog stoer uit het raam met de luchtverkenners, eerder deden ze mee met de amfibieën en landverkenners. Na Scout It Out gaan ze op 15 april nog het water op met de Orca’s.

Op 20 mei start de volgende Hart & Sport cursus Scouting, maar dan met zeventien kinderen in de leeftijd van onze welpen. We kijken er naar uit om hun kennis te laten maken met scouting en te laten ontdekken hoe leuk het is.

Dan start op 27 mei nog een Hart & Sport cursus, speciaal voor waterscouts. Deze vijf kinderen gaan met de orca’s het water op van het Brielse Meer en ontdekken scouting op het water.

Al met al is Hart & Sport dit jaar voor ons heel succesvol met de vele inschrijvingen.