Jamboree on the air!

Het aftellen is begonnen … het weekend van 19, 20 en 21 oktober gaan onze scouts tijdens de ‘Jamboree on the air’ contact maken met andere scouts in Nederland of daar buiten en … er zijn JOTA AWARDS te winnen! Er is een heel programma uitgewerkt met spellen voor scouts en bevers & welpen die allemaal met JOTA te maken hebben. Natuurlijk moet je als scout en explorer blijven slapen om ook ’s nachts achter de radio te zenden voor een leuk contact met andere scouts. Dit jaar – en dat is voor ons een primeur – worden foto’s verstuurd over de radio, dus dat beloven leuke gesprekken te worden.

We zijn heel blij met de samenwerking met de elektronica club EZHE. Deze mannen zijn samen met onze mensen al wekenlang druk in de weer om alles piekfijn in orde te hebben. We gaan tijdens JOTA 2018 op zoek naar ‘The final frontier’