Spaar voor ons bij PLUS Trommel!

Zondag 14 oktober start de sponsoractie bij PLUS Trommel waar Scouting Hellevoetsluis aan mee doet! Wij hebben daarbij uw hulp nodig!

Hoe werkt het? U ontvangt bij elke € 10 aan boodschappen een speciale ‘voucher’ dat één sponsorpunt waard is. Wij hopen natuurlijk dat u dat sponsorpunt bij de actiekast in de PLUS winkel aan ons schenkt. Aan het einde van de sponsoractie ontvangen wij op basis van de ontvangen sponsorpunten een gedeelte van het totaal beschikbaar gestelde sponsorbedrag van € 10.000! Er is een gouden bonus te winnen van € 1.000 voor de vereniging met de meeste punten!

Als het aan ons ligt gaan we – in ons Jublieumjaar – voor het goud. We hopen dat u enthousiast mee doet aan deze sponsoractie. Betrek familie, buren, vrienden, kennissen en collega’s – iedereen die Scouting Hellevoetsluis een warm hart toedraagt – en roep ze op bij hun boodschappen bij PLUS Trommel aan de Moriaanseweg de vouchers te schenken aan onze Groep. De actie loopt tot 22 december 2018. Flyer met uitleg.

Enorm bedankt!