Je laten uitdagen om 100 km te fietsen!

Op 19 september ging het RSA 782-gelegenheidsfietsteam van start bij de Harbourtour 2021. Zes explorers en pivo’s hebben zich laten uitdagen om mee te fietsen. Sommigen zelfs zonder enige ervaring en op een geleende (te kleine) fiets.

100 KM FIETSEN! De omstandigheden waren ideaal: weinig wind en een lekker zonnetje. Vol goede moet zijn ze van start gegaan: Sebastiaan, Ellis, Naomi, Bern, Colin en Whithley. En het was pittig … Whitley heeft 70 (!) kilometer gered … op een geleende fiets en niet gehinderd door enige ervaring. Ze zag de anderen over de finish fietsen met een lach en een traan. Ja, dat voel je wel. Maar het geeft vooral een fantastisch gevoel! Ze het hebben het toch maar gedaan. Wat een KANJERS deze zes! Die medialle is DIK DIK verdiend. Dit is ook Scouting!