Jubileumweekend !

Scouting Hellevoetsluis bestaat dit jaar 60 jaar !

alt

We vieren dit gezamenlijk met de hele groep in het pinksterweekend op het terrein van ZVC Oosterland. Op zaterdag 7 juni wordt, aansluitend aan het dagprogramma voor de scouts en explorers en het middagprogramma van de bevers en welpen, het kampvuur aangestoken voor het jaarlijkse Sint Joris verhaal. Na het kampvuur blijven de scouts slapen en gaan de bevers, welpen en explorers naar huis.

Zondag 8 juni gaan de scouts weer naar huis, maar blijft een groot deel van de leiding voor een jubileumfeestje. Voor hen is op maandag 9 juni het jubileumweekend afgelopen.

60 Jaar Scouting Hellevoetsluis was niet mogelijk zonder de tomeloze inzet van de vele vrijwilligers die zich door de jaren heen hebben ingezet en nog steeds inzetten. 60 Jaar Scouting Hellevoetsluis was ook niet mogelijk geweest zonder de jeugd van Hellevoetsluis die met het enthousiaste leidingteam ontdekken hoe leuk scouting is!

Bedankt !